MarjanStijnAnne.reismee.nl

Dag 28 donderdag 1 september Golden – Denver

Laatste nacht in de camper. Stijn is al rond 4.30 uur wakker, maar we zijn rond 7 uur op. We douchen en ontbijten op ons gemak, pakken de laatste spullen bij elkaar en rijden naar het dump station om de tanks te legen. Door naar Road Bear om onze camper in te leveren. Daar in de buurt stoppen we nog even om de gastank weer te vullen en te tanken. Rond half 10 zijn we er. Een aantal gezinnen is voor ons en alle campers worden geinspecteerd en intussen wachten we en kletsen we met een ander Nederlands gezin. Anne speelt met de drie kinderen en maakt ook nog kennis met een ijzeren railing waar zij frontaal met haar voorhoofd/ogen tegenaan knalt. Ja... een hele flinke bult en hard huilen. Een van de medewerkers komt al snel aangerend met een mooie Roadbear knuffelbeer en een ijspack. Ze zegt dat het verder goed gaat. Daar maar op vertrouwen dan..

Tegen 11 uur worden we samen met wat andere mensen met een shuttlebusje weggebracht. Wij bij ons hotel (Hyatt Airport hotel) en de rest richting airport. We kunnen meteen inchecken en hebben een super fijne kamer. Twee grote bedden en een apart zitgedeelte. In de lobby verkopen ze starbucks koffie. Lekker ;-)

We gaan daarna naar de supermarkt wat laatste spullen halen en zwemmen we 's middags nog lekker in het zwembad bij het hotel. Daarna erg lekker gegeten bij de Outback en terug in het hotel Anne in bed gelegd. Zelf nog wat spullen opnieuw ingedeeld en zo ook naar bed.

Morgen om 8.30 uur met de shuttle naar de airport en rond 11.30 uur vliegen. Ja... dan is de vakantie toch echt voorbij. Ook wel weer lekker om naar huis te gaan...

Jos

Goeie reis! En kusje op het bolletje van Anne. Xx